my spirit

Thursday, May 5, 2011

sabar pun ada batasnya..

assalamualaikum guys!

hohoho! Lame gila aku tak update. Selalu memang on9 tapi kemalasan melanda bila aku mula nak update. So, aku pun terus la off9.

So, ari ni terasa nak update. Ntah tetiba aku emosi pulak tadi. Bukan ape, aku tak kisah kalau nak bergurau, but kena lah berpada-pada. Perasaan hati manusia ni kan tak sama, kena lah tahu. Ni main cakap ikut sedap mulut. Aku pun berangin la tadi. Hadoi!*sambil menunduk lantai.

Tak berniat nak tonjolkan perasaan amarah tapi terasa dah melampau bila perkataan jemu tu keluar. If jemu, janganlah masuk or datang kat bilik aku. Thats it! tu je yang aku lemparkan untuk membalas kata-kata tu then aku pun blah dari bilik aku sendiri. Terdiam kau. Ha, tahu pun yang aku ni pandai marah. Aish! ntah la. Tak faham sebenarnya.

Bila kita berdiam, orang naik pijak kepala kita. Bila bersuara lebeh nanti dikate kurang ajar pulak, SO nak macamana?Yang aku leh cakap tadi, Eiyai! naseb bek la mak aku ajar beradab. Tu je yang aku mampu keluarkan. Tarik nafas and angkat kaki. Itu yang terbaik asenye.

Ermm kalau orang tu bace, aku just nak cakap, i'm sorry sb terkurang ajar tadi. Tak sengaja nk menonjolkan emosi. Tertonjol pulak. tu je. I'm not mad anymore.

Oklah, sekadar meluahkan kata.

gracias for read!

No comments:

Post a Comment