my spirit

Monday, March 7, 2011

kehadiran yang tak disangka..

assalamualaikum..


hye there..berupdate kembali aku di my daily notedeath..
ermmm..aku kt ofis ni..but saje meluangkan mase utk my blog ni sekejap..
hanya untuk meluah rasa tande tanya yang semakin menjadi-jadi..
mana taknye, kehadiran seseorang yg aku pun tak sangke yang die akan hadir kembali...

tapi kenapa?
setelah sekian lama, baru die muncul..
dan aku pun sudah memulakan hidup baru..
die pernah menanyakan ku ape yang berubah padaku selepas 5 thn?
jawapan aku hanya, "aku hanya aku, bukan orang lain"..
"tp cume yang berubah, pendirian dan kekuatanku.."
ringkas itu jawapnku.

ntahla..terasa aneh..
memg kalau dulu aku tunggu..
tp penantian aku tu, cam menanti bulan jauh ke riba dan aku tahu takkan berhasil..
bukan tak bersabar, tp sampai bile aku nak duduk dalam kesedihan..

ye memg betul kot kata-kata dalam filem "cuti-cuti cinta"..
"cinta yang dicari pasti akan pergi".."
ntahla...tak tahu nak rase ape, sumenye cam bercampur baur...
kasih dulu takkan sama dengan kasih yang sekarang..
die jadi cm gambar bawah ni...takkan sama macam asal..



tapi itulah kata orang..
kite takkan terlepas dari hukum karma..
takpe..walau ape pun, die tetap kawan aku..
tu je..
cume kawan yang memiliki kenangan yang berlainan..

hope aku boleh tempuh dugaan yang mendatang ini..
amin...

No comments:

Post a Comment