my spirit

Thursday, December 30, 2010

reward - baik hati..

salam sume. :)

tibe-tibe nak jadi baik hati ari ni.mengeluarkan entry yang begini untuk anda-anda sume..hehehe..takde la, dalam tak sedar, followers aku da sampai ke 99..dan dengan ini, dengan rasminya aku nak bagi reward kat sesape yang jadi follower yang ke-100..hehehe..alaa, reward die kecik je.. just topup! nilainye dirahsiakan..hehehe..

kepada si follower yang ke-100, sila tinggalkan nama,emel anda k..saya mahu berhubung secara private dengan anda..(macam ade urusan besar je pulok ye..) thanks kepada yang followers2 saya yang lain sebab sudi singgah n menyokong sy berblogging selama ini...
sob..sob..sob.. (terharu)...

2 comments:

tort said...

aku yg ke-100 tu~! hahahaa

►AdamXis◄ said...

Wah...bertuahnya...petang tadi ek?TQ2...nie email : adamxis@yahoo.com ...

Post a Comment