my spirit

Thursday, December 16, 2010

perut oh perut.. haha!



kurik!kruik!hehehe..
tahu tak bunyi ape? bunyi my stomach la..dia sedang mendendangkan sebuah lagu indah..
bile lapar, macam-macam lagu la keluar..

haaa..padan muke aku..taknk lagi kuar makan.. tapi aku malas nak kuar makan.. memandangkan aku kene berjimat cermat sb terasa pokai seketika..huhuhu..
ni adalah sebenar-benarnye..lagipun aku leh sabar untuk pulang ke rumah.. pasti mummy akan masak sedap-sedap..hehehe.. (padahal sedapkan hati je ni)

dah la dengan keadaan sejuk begini, lagi la perut terasa sakit.. adess! nape la nak hujan pulak time-time gini??ermmm aku harus sabar lagi... lagi 2 jam lebeh je tinggal untuk aku berangkat pulang..

da balik nanti, akan ku serbu atas meja! HAHA! XD (gelak dengan perasaan nafsu makan yang bergelodak!) tapi tetap kene sabor! :)

No comments:

Post a Comment