my spirit

Monday, December 27, 2010

kesedaran..

dalam sedar tak sedar, 2010 akan meninggalkan kite lagi beberapa hari...
adakah azam tahun 2010 dah dilangsaikan atau dibawa kepada tahun 2011??bile difikirkan, pasti azam itu akan di "delaykan" pada tahun seterusnya..aku, seperti biasa, azam da terlangsai sikit dan akan diteruskan pada tahun yang akan datang..pelan lama, umur pun makin meningkat..adess! itu yang memeningkan kepala aku..tapi now aku hanya ingin berfikir secara positif dan majukan diri dari segala aspek lemah..korang nak tahu ape aspek lemah pada aku? ermmm banyak sampai aku sendiri pun naik muak nak huraikan..huhuhu...manusia normal tentunya ada aspek kuat dan aspek lemah..tul tak?macam tu jugak la aku..
sepanjang tahun 2011 ni banyak yang aku ingin lakukan dan banyak yang perlu aku lakukan...hope everything yang aku rangka dalam pale otak ni berjalan la hendaknye..berubah dari pelbagai sudut untuk kemajuan diri aku sendiri..ape yang aku lalui sebelum-sebelum ni membuatkan aku penat untuk melakukannya lagi..dan aku fikir, aku harus mencari alternatif lain untuk aku selesaikan ape yang aku rasa perlu aku ubahkan..
korang yang membaca, doa-doakan la untuk aku tau..semoga aku kuat dalam menjalani hidup seharian selagi aku masih boleh bernafas.wish me luck tau?n pray for my happiness. and pray me always get bless from Allah and my parent.. :)

No comments:

Post a Comment