my spirit

Saturday, November 23, 2013

JODOH

Assalamualaikum..

Hari ni hari sabtu..
Hari rehat untuk aku.. Alhamdulillah.. Bertemu juga dan diberikan peluang untuk hidup..
Syukran Allah..
Ade kenduri kawen ari ni..
Tengok orang kawen, bestnye! Rasa macam nak ikut kawen..
Alaaaa intan, mestilah semua orang nak kawen..
Apa daaaaa... -_-"

Setiap makhluk yang Allah cipta, pasti berpasangan..
Samada bertemu di dunia atau disana kelak..
Jodoh Allah tak siapa boleh sangka..
Kadang kadang bercinta bagai nak rak alih alih die yang dari kecik, yang selalu nga kita,,
Sape tahu kan?
Ada jugak yang kenal seminggu dah nak kawen..
How sweet! Bestnye! Hee..

Bagi aku, tentang jodoh aku serahkan pada Yang Esa..
Kalau tertulis perjalanan hidupku hanya untuk merasa dan memberi cinta, itu takdir daripadaNya..
Aku hanya menjalankan apa yang Dia gerakkan..
Aku tak mintak banyak hanya dikurniakan seorang yang memahami diri ini sebaiknya dan menerima segalanya..
Jika Allah Takdirkan jodohku tiada didunia, pasti ada yang lebih baik Allah sediakan..
Amin.. :')

No comments:

Post a Comment