my spirit

Thursday, March 14, 2013

Keanehan jiwa seorang yang bernama Akmar (-_-)

Rasa sangat penat walau bukan banyak kerja sangat aku buat..
Aku jadi macam &($(^*(Q^*(^(&$)&)&$)Q^%_ ...
Messy, serabut datang..
Dan aku ada buat salah kat orang ke?
Aku tegur semalam dengan text mesej tak berbalas..
Ari ni pun sama.. (T_T)

Hurmmm, tak tahu la nak buat ape..
Segalanya buntu..
Buntu dan memerlukan sesuatu...
Ya Allah, bantulah hambaMu ini...

Aku tak tahu dan tak sedar jika aku ada menyakiti hati orang-orang yang mengenali aku..
Maafkan aku...
Kalau ada yang salah, silalah tegur..
Tegur untuk kesedaran...
Adakala manusia lebih-lebih macam aku ni terlepas pandang dan tak sedar..
Melukakan hati orang tanpa sedar...
Maafkan aku wahai saudara dan saudari sekalian...

(mahu jadi siput duk berkurung dalam cengkerang)

No comments:

Post a Comment