my spirit

Friday, December 14, 2012

¿por qué tienes que tratarme así?

Hurm, aku rasa weird dengan apa yang bergelodak dalam hati ni...
Takut sejarah yang timbul akan timbul lagi..
Tengok cara pun tahu..
Cara kau tu aku tahu apa yang kau pikirkan..
Eeeeee, yang penting aku rimas..
Aku pikir sebab aku kena setelkan apa yang incharge je..













And after ni aku dah malas..
Bukan menjarakkan, tapi kerimasan tu datang lagi..
I have one.. Ya, have him...
Please don't treat me like that..
Treat me normally like others friend..
Hurmmm...

Kalau settle memang aku taknak jumpe kau lagi...
Cuma jumpa bile aku nak kawen je..
Sebab tamau kau tersilap rasa..
Even kau tak cakap, tapi hati aku bercakap yang kau macam tu..

Maafkan aku..
Aku bukan nak mempergunakan kau..
Aku hanya meminta pertolongan sebab kau tahu tentang itu..
After settle, i go from that...
Taknak timbulkan ape-ape masalah dah...

Sorry kawan.

No comments:

Post a Comment