my spirit

Wednesday, September 12, 2012

jarak jauh? ok what tapi kene kuatlah... :-)

Bila mereka tanya tentang hubungan jarak jauh...
Memang kena kuat,banyak sabar, percaya, setia,memahami dan blablabla...
Semua tu mesti kene ade...
If takda? hurm, macamane ea jadinya?
*purapura tak tahu apa yang berlaku padahal tigakalibercinta jarak jauh*
lu pikir sendiri sudah....
Takkan kita jugak yang nak menjawab...
Seronok hubungan macam ni, terasa lagi erat...
Tapi yang tak seronok bila pasangan berpaling tadah...
Boleh jadi HIJAU gayanya...
Semua yang otometik jadi pahitgilekelatnakmati...
Perangai pun otometik cam hareeeeemmmmm....
Paham-paham sudah...
Kalau tak kuat semangat memang ranap hubungan tu...
Serapuh-rapuh batang kayu tinggal nak pijak je...

Tetapi kalau pasangan tu memang TerbaiK, memang SUPERB!!
Tak payah nak isau-isau asalkan percaya...
Kau tunggu aku, aku tunggu kau...
Kau balik kita jumpe, kau takde aku jage diri...
Kau jage diri kau, aku jage diri aku tapi masing-masing boleh isau sebab kite berkasih sayang...

Even nampak brutal,sempoi, tapi kemesraan tu tetap ada...
Tu yang penting lebih-lebih lagi jarak jauh..
Jangan mudah melatah, nanti diri sendiri yang rugi...
Selebihnya, pandai-pandailah...
Kalau aku, aku nak langkah ke step seterusnya..
*mukamalu-malu biawak*
InsyaAllah, ada jodoh tu takkan kemana..
Amin...

Thanks ye bace! :)

No comments:

Post a Comment