my spirit

Sunday, September 16, 2012

frustrated and built spirit back...

Korang pernah frust?
Tak kisahlah frust ape pun..
Kalau korang nak tahu, sekarang aku tengah frust...
Frust ape?
Hurm if korang teka mesti ingat aku frust bercintakan?

So far Alhamdulillah yang tu tiada kena mengena...
Yang aku tengah frust sangat ni sebab aku tak reti masak..
Nak kata tak reti langsung tu takla, tapi aku rasa aku memang takde skill dalam pembikinan pastry.. (bajetcitecambikinfilemje)

Mana taknye, setiap kali buat gagal...
Ye,ye, aku tahu kita jangan putus asa...
Aku tak putus asa..
Aku cuba yang terbaik...
Tapi tu la, kedua jadi, ketiga dah tak jadi....
Mungkin tangan aku ni takde seni...
Haih, penat mengeluh...
Mak pun sometimes bising jugak,sebab macam membazir if tak jadi..
Tapi nak buat camane, bukan kupinta untuk buat sesuatu tu tak jadi...

Memang frust tahap ntah...
Bengang pun ade...
Tapi jangan ingat aku mengalah...
Aku kene jugak belajar...
Always think yang PRACTICE MAKES IT PERFECT...
So, no reason to me stop from be a best cooker and baker for my family and future husband rite? *only can gediksness smile...

So from now on, i am just think to myself, why orang lain boleh, aku tak boleh?
So, aku kenelah kerja keras sikit...
Need to think positive..

*menguap sambil berair airmata...

Oklah.. time to sleep well and waiting for someone call..
Hope can reduce all negative thing in all parts of myself...

Thanks ya membaca!

No comments:

Post a Comment