my spirit

Friday, January 20, 2012

Doa ketika Jatuh Cinta

Doa ini kite amik dari blog yang kita rasa sangat berguna untuk kite sendiri.
Kalau korang nak tengok lagi banyak tentang cinta kotang boleh pergi kat blog ni ----> Diari Hati. Com

Blog die memang cool dan banyak informasi yang boleh diperolehi ketika membacanya. Blog ni kira salah satu blog yang kite sendiri akan selalu tengok tiap hari.



Artikel doa ni kite petik dari entry beliau yang ni.. klik sini ea----> Doa Ketika Jatuh Cinta.

Allahu Rabbi, aku minta izin
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta

Jangan biarkan cinta untuk-Mu berkurang
Hingga membuat lalai akan adanya engkau

Allahu Rabbi, aku punya pinta
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta

Penuhilah hatiku dengan bilangan cinta-Mu yang tak terbatas

Biar rasaku pada-Mu tetap utuh

Allahu Rabbi, izinkanlah
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Pilihkan untukku seseorang yang hatinya penuh dengan cinta-Mu
Dan membuatku semakin mengagumimu

Allahu Rabbi
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta
Pertemukanlah kami
Berilah kami kesempatan untuk lebih mendekati cinta-Mu

Allahu Rabbi, pintaku yang terakhir
Ketika suatu saat nanti aku jatuh cinta

Jangan pernah Kau palingkan wajah-Mu dariku
Anugerahkanlah aku cinta-Mu
Cinta yang tak pernah pupus oleh waktu

Amiiinnn.

1 comment:

Anonymous said...

haluuu~~~kak akmar...~~~nak tye ni..measyouknowme 0 measyouknow.blogspot.com? den konpius ni.. btw..the baby so cuteeeee~~~

Post a Comment