my spirit

Monday, December 19, 2011

hampir ke penghujungnya..

Assalamualaikum wbt...

Hari semakin lama semakin cepat berlalu, masuk hari ni dah seminggu beliau disini.
Rindu? Rindu itu takkan pernah ada penghujungnya selagi degupan masih berjalan...
Untuk menerima keadaan selepas membuatkan aku banyak termenung..
bagaimana hendak mengatasi jika jasad disini tapi hati hilang entah kemana..
Aduhai.... (>.<)

Dua tiga hari, mood dirasakan tidak menentu..
Kadang-kadang sepoi-sepoi bahasa, kadang-kadang datang berangin, kadang-kadang datang bagaikan tsunami...
Entah kenapa sering sangat berubah-rubah bila sudah sampai titik penghujung sebuah pertemuan...
Walaupun tahu titik tu bukan pengakhiran yang betul but hati terasa amat sedih.
Tak tahu macamana ingin diluahkan...
Tak terkata, hanya Allah je yang tahu gelodak jiwa yang melanda...

Tapi takpe..
Semangat saya pasti kuat tatkala berjauhan seperti mula-mula kita berkenalan.
Saya pasti.. Lullaby, pergilah dengan hati yang rela dan terbuka..
InsyaAllah kita pasti akan ketemu lagi..
Itu doa saya pada Allah...
Rindu itu hikmah dari Allah..
Untuk saya dan juga awak..
Andai suatu masa menitis air mata..
Itu adalah airmata ketabahan dengan menjalani ujian Allah..

Terima kasih sb dekatkan saya dengan mengingati Allah..
Dengan perasaan rindu, saya rasa bagaimana kerinduan pada Allah juga...
Semoga Allah menguat dan memberi kekuatan pada diri yang kerdil ini...
Amin..

No comments:

Post a Comment