my spirit

Monday, December 26, 2011

Berarabian together-gether. :)

Assalamualaikum wbt..

Hari ni seharian aku dan rakan-rakan seangkatan semester tiga membuat perakaman filem arab. Aktiviti ini dijalankan di beberapa lokasi yang berdekatan dengan bandar Shah Alam dan juga Klang. Nasib kami sangat baik sebab cuaca untuk menjalankan shooting hanyalah berangin dan cerah. Alhamdulillah. Segalanya selesai dengan jayanya.

Berkat kerjasama kesemua crew, cewah! kemain macam wat filem betul-betul je. Tapi memang betul la nak kene hafal skrip, ade directing, cut, action, ready for take, semualah. Haish, memang best, tapi yang harunya kena hafal skrip arab. Korang mampu? Kami semua mampu sebab tu lah berjaya. hehehe. * ayat nak berlagak. Bukan berlagak la. Tapi bangga dengan diri sendiri.

Selama tiga semester berturut-turut membuat filem arab ni. Akhirnya ini adalah final semester for us to finish to take this subject as subjek pilihan bahasa. Alhamdulillah, syukran Ya Allah.
Gambar yang ditangkap pun tak banyak, tapi hanya ada satu gambar yang diambil daripada Facebook sahabat saya.


*taken after finish part at garden.

Hurm, nak diceritakan tentang perasaan, amatlah lega dan sangat puas ati dengan keserasian bersama crew-crew yang menjayakannya.

Thanks to Ammar Afandi, Norhidayah Ahmad, Niza Othman, Nurul Murni dan juga Mohd Nor Azmin. Thanks a lot give a commitment in this task. Love you all! :). You guys memang superb!

gracias for read! :)

No comments:

Post a Comment