my spirit

Monday, October 10, 2011

akhirnya dihargai..

Assalamualaikum wbt.

Mesti kita akan rasa beruntung kan if ada someone yang caring, loving, and always ada untuk kita kan? Dan kita mesti lebih rasa dihargai if ada someone yang dengan rela hati change him/herself because of kite. Betul tak?

Haih! Perasaan yang sukar untuk kita katakan if ada someone yang macam tu dalam hidup kita. Cerita kite tentang seseorang. Seseorang yang bagi kite, bila kite kenal dia, kita nak buat dia tersenyum sahaja. Even perangai kita tak la senonoh mana tapi kita nak jadi yang terbaik dimata dia. Tak kisah what people wanna say but i know what will i do. Tak salah kan? So, do i care what people surround me? fullstop!

Hurmm, bila teringat sumpah kita rasa sebak serta terharu dengan apa yang kita bace sebab someone will make himself more better only for me. Padahal, kita just ordinary girl not extraordinary like others girl yang sememangnya extraordinary.

Thanks to you cause makes myself feels so much appreciated! Seriously. Macam kita cakap sebelum ni, kita ni banyak kekurangan dari kelebihan tapi kita akan jadi terBAEK juga dihijab mata anda dan juga dimata hati anda.


*image from google

Bukan kite nak berjiwang-jiwang karat kat sini, or nak show off cuma kita nak share sesuatu yang memang kita nak share. Korang rasa salah ke? Takkan? Maaflah kalau ade yang kureng suka dengan apa yang kita post kan.

Tapi tu la manusia. Untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Syukran Ya Rabb sebab hadirkan dia untuk kita yang daif ini. Syukur sebab dah terbitkan sinar mentari dalam hati kita dengan hadirnya dia. Terima kasih Ya Allah. Kita harap pada-Mu Ya Allah agar ini berpanjangan hingga ke akhir hayat kita. Amin.

No comments:

Post a Comment