my spirit

Saturday, July 23, 2011

bertandang...

Assalamualaikum wbt.

Walau jauh, anda masih diingatan..
Rindu bertandang, tanda anda tak pernah dilupakan...
Tahniah atas perubahan anda...
Dan harap anda tak terpesong dari jalan yang benar..

Ntah kenapa sejak dua menjak aku sibuk nak bermadah...
Mungkin dari madah tu aku dapat meluahkan apa yang aku pendam dengan bahasa-bahasa kiasan..
Kalau yang faham, pasti akan faham..
Kalau yang tak tu aku mintak maaflah kan...
Aku rindu die..Rindu sangat-sangat...
Sampaikan aku pun tak tahu kenapa aku tetap memikirkan sume ni..
Aku sebenarnya tak patut la kot nak pikir...Haish, penat kalau bercerita tentang hati ni..
Seriusly, sampai bila-bila ia tetap...
Takkan berubah..Even dah berkurang tapi kesannya tu yang abadi..
Allah je yang tahu apa yang difikirkan oleh semua hamba-hamba-Nya kat dunia ni...

Sebab dari ketetapan Dia lah kita merasa semua ini...
Aku bersyukur mendapat perasaan yang aku sendiri tak pernah jangka akan dapat..
Awak, even jauh mana awak pergi, saya tetap ade kat sini..
Bukan tunggu awak tapi doakan kebahagiaan awak..
Tak kira dengan sape-sape sekalipun..
Kebahagiaan awak kebahagiaan saya..
Even berat untuk saya pikul, tapi demi kebahagiaan awak saya sanggup pikul...

Mengingati kebaikan awak, buat saya kuat sepanjang masa berlalu...
Melihat awak membuatkan saya tersenyum rindu...
Untungnya awak dalam hidup saya...
Mungkin bila awak bace ni, awak akan rasa bangga sebab saya masih sayangkan awak..
Dan saya tak tahu la apa lagi yang bakal awak pikir..
Tapi saya tak kisah ngn sume tu..
Janji saya dapat meluahkan rasa yang terpendam...
Tak senang menyimpan kesakitan sekian lama..
Tapi saya berjaya atas didikan awak yang berjaya training saya macam ni...

Hurmmm..ok lah..Saya pun nak tidur dah ni..

p/s: Kepada pembaca-pembaca kat luar tu, maaflah kalau anda semua tak suka entry ni..Sebab ni luahan hati terpendam sekian lama saya simpan tp tak lepasa lagi...Hope korang tak muntah berdarah tau..Sekian... :)

No comments:

Post a Comment