my spirit

Monday, June 27, 2011

special to my dear totort!! u ok...


Assalamualaikum..
bersyukur dikurniakan lagi bernyawa dan bernafas di bumi Allah ini...
Alhamdulillah atas limpahan rezeki...

*sentiasalah tersenyum begini ok..


Ok, tadi aku baru balik dari berbuka puasa bersama my kawan, sahabat, teman baik aku.. Bagi aku dia adalah seorang teman yang banyak berkorban untuk aku..Seriusly, ni kire kawan baik aku yang kedua yang melayan aku macam ni.. Yang pertama time aku sekolah teknik dulu, Ah peng namanya..Walaupun die sangat gangster but she was caring about me even she doesn't show it to me..So, totort orang yang kedua dan apa yang dia buat sangatlah membuatkan hati aku sentiasa mahu mengalah demi die dan adakalanya, aku tegar ngn keputusan aku sendiri..

Hari ni dia belanja aku makan berbuka, kalau diikutkan kata hati aku memang aku malas nak keluar tapi aku pergi pun bukan sebab dia nak belanja, no, aku tak macam tu, tapi sebab dia kata dia puasa and ingin merealisasikan ape yang dia nak..

Adakalanya, aku rasa aku bukan seorang kawan yang baik, boleh berkorban apa sahaja demi dia dan melakukan apa sahaja. Tapi dia tanpa merungut sentiasa berkorban untuk aku..kadang-kadang rasa terharu, sebak dan ingin menangis dikurniakan sahabat seperti ini..

Kalau nak diikutkan, aku anti budak ni dulu sebab dia tak rapat sangat ngn aku, tapi Allah telah merapatkan kami dan aku mengenali hati budinya even die ni kadang-kadang annoy pada aku..Hehehe...Yunk, hope ko tak marah tau ngn post aku kali ni..

Tujuan post ni dibuat adalah untuk melahirkan rasa aku menghargai ko sangat-sangat setelah apa yang telah engkau buatkan utk aku..Aku nak kau tahu camane ko sayang kat aku, camtu jugak aku sayangkan ko..Aku harap ko rasa apa yang aku luahkan...Kalau aku marah-marah tu bukan aku tak suka, tapi aku sangat menyayangi kau..Sakit ko ibarat sakit aku...

Aku tak suka tengok ko sedeh, ko sakit and apa-apa jadi kat ko...Maafla if aku tak update sal ko ok...Yang penting ko da macam BF aku da..hahahaha...Terima kasih utk malam ni ok...Aku sangat-sangat menghargainya..Nanti turn aku, ko turun k.. :)

So ni je la yang aku nak tulis untuk ko..Aku sayang ko sangat ok..Kawan sampai mati..Even aku mati ko ingatla aku yang tak seberapa ni yang pernah jadi kawan ko...thanks for everything..Halalkan apa sahaja yang kau dah berikan aku...Hanya Allah je yang mampu membalasnya...Semoga kau dimurahkan rezeki sentiasa.. Amin..

gracias for read! :)

No comments:

Post a Comment