my spirit

Wednesday, June 8, 2011

khas untuk awak si kacak (",)

Assalamualaikum si kacak yang tersayang...

Ermmm, adakah anda ok?
Hope you will be ok...
Takmo la nangis-nangis k..
Bukan ape, everytime saya bace blog awak, awak mesti selalu teardrops...
Nape ea?

Selalunya awak kuat..
Ermmm, awak boleh punye hadapi semua yang berlaku...
Sebab sebelum ni pun awak boleh kuat..
Ok, maybe saya tak tahu tentang awak sangat masa kita menengah..
Sebab saya da pindah.
Tapi saya tahu awak kuat...

Airmata awak tu tak layak ditangisi pada yang tak hargai awak..
So, awak kena la hargai diri awak sendiri..
Let him go..Please....

Sampai bila awak nak terkenangkan benda yang dah lepas?
Sampai bila awak asyik nak cengeng?
Sampai bila awak nak berada di takuk yang sama?
Dan sampai bila awak nak dilihat sebagai yang lemah?

Saya tak sanggup tengok awak macam tu..
Saya tak sanggup tengok awak menangisi sesuatu yang tak berguna...
Saya tak sanggup tengok awak sedih dan hilangkan senyuman awak tu..
Dan saya juga tak sanggup tengok apa-apa berlaku kat awak..

Awak, tolonglah sayang diri awak..
Sebagai mana awak menyayangi seseorang itu..
Maafkan saya andai saya terkasar..
Tapi saya bercakap kerana saya menyayangi awak..
Awak kenalah kuat..

Tak semua makhluk Allah dilahirkan hidupnya bertuah...
Tak semua makhluk Allah dilahir hidupnya sempuna...
Dan tak semua makhluk Allah diberi perasaan yang sama...

Semuanya berlainan..
Awak, percaya la cakap saya..
Seseorang yang baik dan menghargai awak pasti sedang menunggu diluar..
Percayalah....

Awak seorang yang baik..
Pasti yang tercipta untuk awak adalah yang baik jugak..
Saya doakan untuk awak..
Itu doa saya sebagai sahabat awak..



Terima kasih kalau awak sudi membaca...

2 comments:

aieen kacak said...

awak..kita nangis baca ni....terimakasih awak.kita sayang awak.

akmar mia said...

awk jgn la nangis lagi k..tiada pa yg mustahil yang tak dpt disetelkan dalam dunia ni..yang penting awak kene kuat.. :)

Post a Comment