my spirit

Monday, June 20, 2011

akhirnya bakal tercapai..

Alhamdulillah, lagi seminggu lagi akan tercapai apa yang aku mahukan dan impikan...Biarpun banyak yang bakal digunakan tapi aku tahu aku perlu kawal cara kehidupanku..Aku harap Allah akan limpahkan lagi rezeki.. Amin...

Apa yang akan aku lakukan bukan ikut trend, tapi memang telah disyorkan oleh seseorang yang pakar..Serius cuma ketika itu aku masih dibangku sekolah dan tidak mempunyai apa-apa untuk menanggung.. Dan sekarang aku buatnya kerana aku ada sesuatu untuk menanggungnya..

Setiap bulan pasti ku hitung sedikit, demi sedikit..Adakah akan terjejas atau aku pandai mengawalnya.. Harap aku pandai mengawalnya.. AMIN..

Bukan apa, ini memang satu satu yang aku idam-idamkan..Melakukan perubahan terhadap sesuatu.. Insyaallah.. aku berharap semuanya berjalan lancar..

Ok la, aku nak cakap banyak bende belum nampak, nanti kalau dah dapat i will show to u all k..
LOve you!

gracias to read!

11 comments:

Anonymous said...

did u mean ur braces??=)

Akmar said...

anonymous: hehehe..macamane leh tahu? :)

Anonymous said...

tue impian awk an?hee..G0od Luck for it...=>

Akmar said...

anonymous: thanks awak..semangat awk memg dihargai..hehehe..

Anonymous said...

semangat kene stse ade..be str0nger n believe!!hehe..welc0me..=>

Akmar said...

anonymous: betul tu..tapi lagi bersemangat ada orang yang support! :)

Anonymous said...

hahaha..yeah!!go0d luck Ma..=>

Akmar said...

anonymous: thanks and can i know who are you? :)

Anonymous said...

welc0me..ermmm.nope..u cant..hahaha...s0meday maybe..=>..

Akmar said...

anonymous: laaaa, ingtkan boleh..nape nak rahsia sangat...someday tu bile? =(

Anonymous said...

boleh je..tapi bkan skg..=>..someday 2 bile awak da ready...hehe..sy tkot awk kcwe nti..=p

Post a Comment