my spirit

Tuesday, March 15, 2011

wedding my cousin..

assalamualaikum sume!!





aku update lagi..hehehe..da nak abis office hour da nak abis..
aku masih sempat nak menaip-naip entry lagi..
padahal jap lagi nak ke Shah Alam dan menduduki test Arab rini..
haish! ntahla..hope senang-senang je la die punye soklan..
bak kate ustaz (alif, ba, jim, dan dal)..
hehehe..kalo korang hebat cube teke ape yang ustaz cakap tu..
hehehe...
aku nak cite sal
abang long aku cakap, haa..perasan la tu..
pas mekap tu je la kejenye..snap pic..
huhuhu...
takde la..aku just nak tgok hasil keje sendiri...
mestila kene tagkap..

kan3?:)


ok..untuk first pic ni nampak blurr..al-maklumla, aku takdo DSLR..so gune fon cikai aku je.. :)


so pic kedua ni mybe nampak sikit muke aku..hehehe..ok ni ari sabtu..die punye keadaan tak terpikir nak snap..sorry.. :(


hari besarnye, sangatla meriah ok..orang ramai, cuaca pun cantik..so aku ade la take pic sikit-sikit keadaannye...

ok, itu adalah mama liza..die tgah makan..time ni aku tak ckp pun yang aku snap pic die..
so segalanya dibuat secara diam-diam.. :)


ini adalah lauk pauk yang dihidangkan untuk para tetamu yang hadir pada hari itu..


dan kelihatan suasana yang sibuk melayan tetamu-tetamu yang hadir..
setinggi-tinggi terima kasih diucapkan kepada mereka yang memeriahkan majlis.. :)


hei2..tunggu dulu..pic aku pada hari itu tak ketinggalan..haha..
nak jugak menyibukkan.. ;)



taraaa!!hehehe..me and my lovely cousin...


macam model tak? *model keee....?haha !


ni adik aku...die mestila nak sibuk sekali an...
hehehe...


my abang long...ngn rid...


ermmm tu je la yang aku nak post kan..
sje je..
tgok orang kawen mcm best je...
tp turn aku lambat lagi..
ade rezeki and jodoh, insyaallah..
:)


gracias for reading...!

1 comment:

Post a Comment