my spirit

Friday, March 11, 2011

noor 'aieen bte hj. salleh

assalamualaikum.. hye sume..!

bercerita tentang kawan, sahabat, rakan baik aku pun ade rakan baik...

sebut pasal nama orang diatas, dialah kawan baik aku...
dari sekolah..
dulu kami pernah bergaduh, tapi bukan aku yang cari gaduh..
aku hanya orang tengah kerana aku ni banyak sangat geng..
hehehe... (banyak ke?)..

takdela..aku ni sume orang aku kwn...so takde masalah nak join mane2 geng..
geng mania ke, geng ulat buku ke, geng kaki pukul ke, takde hal la..
sb aku berkawan je..hehehe...

ermmm sebut sal die ni, memg ade sesuatu yang menarik..
die ni kire tahu perangai aku..tempat aku mengadu domba, menangis, meluahkan isi hati perut sume, ngn die la..
dulu memg akrab, tibe-tibe terputus die tengah jalan, dan keakraban tu bersatu balik..
nama pun kawan baik..
die la sahabat, die la lawan, die la segalanya...
lebeh-lebeh lagi kalo aku ade masalah, die la orang yang aku rasa nak sgt berkongsi rasa selain tort, zaza, yong..yang mane terdekat ngn aku..die sala sorang in the top list..

berkawan ngn die memg sempoi..sangatla sempoi..kepala da lebeh kurang cam aku..siyes!sumpah aku tak tipu..hahaha..ape aku tahu, aku akan share ngn die..
ape die tahu die akan share ngn aku...lebeh-lebeh lagi when gossip time!!yeah!!
macam-macam cite la kuar..hahaha..al-maklumla nama pun perempuan kan..harusla bergossip..huhu...

sumpah aku rindu ko 'aieen!!!rindu giler..ermmm..bile la boleh merempit lagi ngn ko ni...tak sabar!tak sabar nak hangout ngn ko ouh...dengan die aku tiada rahsia..apa saja yang aku rasa nak cite, aku akan cite...

itula..persahabatan yang aku sendiri tak jangka..tak jangka bole sampai ke tahap ni...alhamdulillah aku bersyukur sangat dikurniaan sahabat yang sebegini...aku sayang ko 'aieen..
thanks to be my truly friend. i hope our friendship still on until my last breathe..love u..so, kalo si 'aieen ni cuti, memg tak melekat kt umah la aku sabtu ahad..asyik meronggeng je kan..hahaha...

p/s: to 'aieen, love u and miss u so much...pray for my happiness.. =)..ko jgn nk nangesh-nangesh lak bace entry aku..hahaha...


special for u..


hye..my name is 'aieen kacak.. =)


pulang dari mane ntah..tak hengat...hehehe..credit to lovely riduan..


another shot from that nite...


baby face with bear foots..hahaha..location mid valley..


big laugh from her and me...


friends until die... love you!

2 comments:

eensalleh said...

awak buat saya menangis bila baca ini ok!

akmar mia said...

kan saya kata jgn menangis..
aish awak ni..
tak tough..
hehehe..
saya sayang awak tau..

Post a Comment