my spirit

Friday, March 11, 2011

...........

assalamualaikum sume..


hye diknon,diknon sume... :)..
sihat?hehehe..aku je tak sihat..bukan luaran..tapi dalaman..
nak tahu kenapa?rindu pada seseorang...iya,seseorang...
sape seseorang tu?ehmmm..korang ni leh tahan juga kan, nak tahu.. :)

seorang kawan lama..rindu die sangat pulak... :)..dalam 4 tahun berkawan, tibe-tibe lost contact..kalau dulu die ade fb, now die da delete..nape ntah...ada masalah agaknye...kalau tak, leh la tahu ape jadi pada die...but now tak tahu ape yang jadi ngn die..

ermm takpela..tp something aku kerap pulak jumpe die..nak tahu ktne?in my dream..kerap gak la kan...ermm ape la maksud sume mimpi tu kan?hehehe..hope die baik-baik saja..itu yang aku doakan...korang agak-agak die ingat aku tak?hehehe..penatkan kalau tak tahu perasaan orang...ponat...



haaa..ni la kawan aku yang aku ceritakan kt atas tadi...gambar ni pun, aku curi-curi dari fb adik die..hope die maafkan aku n tak marah aku publish pic ni kat blog...hey u!i miss u a lot ok.. =)

No comments:

Post a Comment