my spirit

Tuesday, February 8, 2011

bile cinta berputik...

assalamualaikum semua..

lame aku tak update..aku on9 pun just tgok orang len update...ntah..terasa malas pulak...tapi hari ini aku ingin menyatakan rasa-rasa kegembiraan yang aku rase sangatla bersyukur...kerna kawanku boleh membebaskan beban yang selama ini dia rasa terikat..cerita dia macam fairy tales je tau..hehehe..semalam, dari kul 1130 sampai la kul 1 kot..tak sure die bercerita..hehehe..

aku sangatla bersyukur sb kawanku tak dibelenggu lagi dengan perasaan yang yang boleh menyakiti hatinya...so im proub to be ur friend darl!!love u!love u!love u!so much..and thanks to Allah coz open ur heart again to accept another man...



tu la kan..takkan disangke-sangke..dari berkawan, bergaduh, berlawan, haaa akhirnya jadi pasangan..its wonderful experience bai..wa da ckp..hehehe..takpela..

bak kata hati aku:

biarkan cinta itu berputik,
menyelinap di setiap penjuru hati,
memberikan sinaran cahaya,
meneliti setiap lubuk hati..

------blurrrrrrrr-------hahahaha...
khas untuk my lovely sweetheart!!! :)

1 comment:

anakgadissarifudin , said...

anda telah di tag . http://anakgadissarifudin.blogspot.com/2011/02/contest-si-manis-berbaju-kurung.html

Post a Comment