my spirit

Wednesday, December 29, 2010

tecik craft's giveaway

taraaa!!assalamualaikum.. =]



dalam aku blogwalking tadi, aku singgahla sebentar di belog CIK TECIK CRAFT (klik sini utk lebih info). Tecik Craft ni tempat aku beli plushie cik bimbim yang kiut miut ni..seriously memang kiut gile..hehehe.. (maaf ye cik TECIK CRAFT, amik gambar ni as example, gambar yang saya snap tak leh nak transfer, huhuhu)..eh2, sudah mahu terpesong lak topiknye.. (^_^)..


saya miss bimbim kepunyaan Akmar mia..hehehe..tomey kan sy..thanks to TECIK CRAFT!
(^_^)V

ok melihat kepada entry diatas, cik tecik ni die mengadakan giveaway, so i decide to participate this contest.. saje suke-suke untuk memasuki..hehehe..mungkin tarikh penutupnya agak lama, tapi aku saje wat awal..sb this time aku tak busy lagi..kalo aku wat next month gerenti aku penat tangan n penat otak nak mereka-reka ayat untuk give away ni...al-maklumlakan, nanti sudah jadi half worker, half student..so kedua-dua kena fokus.so hope adalah luck aku menang dalam contest ni..amin.. :)

2 comments:

Cik Puan Nurul said...

salam..thanks join..

Akmar said...

cik puan nurul...most welcome..hope can win..hehee..

Post a Comment