my spirit

Tuesday, December 28, 2010

lucky blogger contest by Hahazirah

hye sume.. :)
bertemu kembali di entry yang baru.
entry kali ni sangat menarik ok.
aku tibe-tibe tertarik nak memasuki contest giveaway by cik hahazirah kite ni.
contest die tersangat la simple and aku tertarik-tarik ingin memasukinya..hehehe.
saje cube naseb..first time tau.
so disini juga aku meletakkan bannernye sebagai tanda rasmi aku memasuki contest die..hehehe.. special for you tau cik hazirah.banner anda saya meletakkannya disebelah kanan saya..semoga anda suka membaca entry saya ini. so dengan kuasa veto yang ade saya ingin tag 3 orang friends saya untuk memasuki contest anda ini..

cara untuk memasuki contest ni amat la mudah, 3 rakan saya hanya perlu:

1- follow blog cik hahazirah
2- buat entri tentang GA ini mengikut seperti tajuk yang diberi
3- tinggalkan link anda di ruangan komen kat blog cik hahazirah. :)

simple an?
so saya tag:

'aieen kacak
tinta totort
fairy fysha
amiey white
pelangi garden

p/s: kalo terlebeh tag pun takpekan?? :)

2 comments:

hahazirahas said...

hai, trimas 4 joining. :D
smoga awk slh seorg lucky blogger. hehee~ ^^

Akmar said...

thanks hahazirah..i hope so that u will choose me k.. :)

Post a Comment