my spirit

Thursday, November 19, 2009

SAREEKHA ROSLYNA BINTI MOHD ROSLY



ini die..
SAREEKHA ROSLYNA BINTI MOHD ROSLY..
hehehehe..time pic ni diambil time dalam kelas...
korang sendiri pun nmpak kan??
aku saje je ckp....

mesti korang tertanye-tanye nape aku postkan die kua..
haaa...coz die adalah salah sorang dr best2 friends aku kt teknik...
selain zaza, aku rapatlah ngn die...
kami suke gaduh..
tiap2 minggu mesti akan bertekak..
kadang2 sampai tak tahu apa puncenye...
hehehe....
tp itula yang mengeratkan kami...

die seorang pemberi nasihat yg baik..
die seorang penjaga yang baik..
dan die juga seorang kawan yang baik..
kalo korang tak cye tye zaza, yong, ct, tiqah, atie,ummul and wani...

kalo yang tak kenal die mybe akan kate die ni sombong..
bak kate mak aku, "tak kenal maka tak cinta"..
bg aku, setiap kwn yang aku kenal..
masing2 punya karakter dan tarikan tersendiri...

dan aku suke kawan ngn die..
die slumber, fun, n satu kepale...
kedegilan die n kedegilan aku seakan same..
tp kami berbeze...
hehehe..
dr segi ape, hnye kami yang tau...

kalo nk diceritakan terlalu byk tentang die...
seorang yang tabah dlm kehidupannye...
itula die "SAREEKHA ROSLYNA BINTI MOHD ROSLY"..
love u my lil lion...

p/s: pada kengkawan yang len, thnks to be my lovely friends..aku akan syg korang
sampai bile2...friends always forever k!! to zaza, wani, ct, yong, tiqah,
atie, dyana, dayah kecik,tasha, ema, fara, tort, awu, and
ayienz
...aku syg korang sgt2..thnks korang atas sume pertolongan bak di sekolah
or di universiti... love u muaahh!!

2 comments:

faezah sulaiman said...

akak ni..
teknik teluk intan eik?

Akmar said...

aah..
akak dak teknik tluk intan..
adik ni sape??

Post a Comment